Door extra klas geen loting H.N. Werkman Stadslyceum

dinsdag 16 maart 2021

Na 15 maart 2021 is de termijn van aanmelding voor alle scholen in het voortgezet onderwijs in Groningen gesloten. Het aantal aanmeldingen voor onze school ligt in lijn met het aantal van de afgelopen jaren. Door volgend schooljaar (zoals tijdens de voorlichting al aangekondigd) een extra brugklas te maken, voorkomen we dat we moeten loten. We zijn dan ook zeer verheugd dat we alle leerlingen die zich als eerste keuze hebben aangemeld bij het H.N. Werkman Stadslyceum kunnen toelaten op onze school!

Daarmee hebben we alle 10 eerste klassen vol, zodat we op dit moment niet gaan loten met de tweede keuzes. Voor volgend schooljaar hebben we dan ook geen ruimte meer over in de klassen.

Inmiddels hebben we de leerlingen en ouders/verzorgers een e-mailbericht gestuurd. Kijk in de spam als je geen mail hebt gehad, of stuur een mail naar a.pijper@o2g2.nl

Alle eerstejaars van 2021/2022, van harte gefeliciteerd met jullie toelating. We gaan er een fantastische tijd van maken, reken maar!