Inleveren boeken 2023-2024 5 t/m 10 juli

maandag 17 juni 2024

Beste leerling,

Op vrijdag 5 juli (klas 1 t/m 3), maandag 8 juli (klas A4 en A5), dinsdag 9 juli (H4) en 8 t/m 10 juli (examenklassen) moet je je boeken inleveren. Het schema voor het inleveren van de boeken (voor alle niet examenklassen) volgt nog.

Een algemene boekenlijst vind je als bijlage in je mail. De boeken met leverstatus (laatste kolom) UITLEEN moet je inleveren. Dus ook de leesboekjes!
Je persoonlijke boekenlijst krijg je op de dag zelf tijdens het mentoruur, De boekenlijsten voor de examenklassen liggen in de gymzaal.

Thuis voorbereiden

• Leg de boeken in de juiste volgorde van de lijst. Controleer of alle boeken aanwezig zijn; Houd de volgorde van de lijst in de bijlage aan. Dus aardrijkskunde bovenaan en wiskunde onderaan.
  • Voor in het boek staat een stempel. Controleer van elk boek of je naam en klas daarin staan;
  • Haal potloodstrepen weg, repareer scheuren, verstevig de rug van het boek, haal ezelsoren weg, verwijder brieven;
  • Verwijder al het kaftpapier.

Ontbrekende boeken

Als er een boek ontbreekt dan dien je deze te vergoeden. Je krijgt hiervoor een factuur toegestuurd, tenzij het boek alsnog ingeleverd wordt. Dat kan nog tot en met vrijdag 12 juli 2024.