Stadslyceum KAMPIOEN Streetdance Olympic Moves!

maandag 10 juni 2024

Tijdens de regiofinales in april bemachtigde het streetdance schoolteam van het Stadslyceum, United Dance Army, op overtuigende wijze een plek in de landelijke finale Streetdance Olympic Moves. In aanloop naar de finale heeft Lilian Elting (A6), tussen haar examens door, nog flink hard met de dansers getraind om de puntjes op de i te zetten. Vrijdag 7 juni was het dan eindelijk zo ver, op naar Papendal.
In een loeispannende finale behaalde United Dance Army in de hoogste categorie de eerste plaats! We zijn onwijs trots op Milan, Hilde, Oussey, Marit, Kaylinn, Laila, Jane, Juliët en Melodie. Met veel passie en energie dansten zij op strakke wijze de choreografie. Ze maakten indruk op de jury en het aanwezige publiek met de overwinning als resultaat!!

Ook de bezielende leiding van Lilian, zelf nog een leerling op onze school, mag niet onbenoemd blijven. In het kader van haar profielwerkstuk heeft zij dit jaar het team onder haar hoede genomen. Lilian heeft zich afgelopen jaren als een eigenzinnige choreografe ontwikkeld, met een duidelijke signatuur. Knap gedaan Lilian!!! Gefeliciteerd.

afbeelding