UPDATE: Inleveren boeken vanaf 1 juli

maandag 27 juni 2022

Beste leerling,

Vanaf vrijdag 1 juli worden de boeken ingeleverd.

Op vrijdag 1 juli leveren klas 1 t/m 3 hun boeken in.
Op maandag 4 juli leveren Havo 4 en Atheneum 5 hun boeken in.
Hoe laat je je boeken moet inleveren hoor je nog.

Op dinsdag 5 juli levert Atheneum 4 hun boeken in, dit is gewijzigd.

De examenleerlingen kunnen hun boeken inleveren van maandag 4 juli t/m woensdag 6 juli, tussen 9.00u en 16.00u.

Alle leerlingen hebben vandaag hierover een mail ontvangen.

Boekenlijst
Een algemene boekenlijst is verstuurd per mail. De boeken met leverstatus (laatste kolom) UITLEEN moet je inleveren. Dus ook de leesboekjes!
Je persoonlijke boekenlijst krijg je op de dag zelf tijdens het mentoruur van je mentor of zijn/haar vervanger.

De mentor of zijn/haar vervanger controleert je boeken. Na controle van je boeken leg je je persoonlijke boekenlijst in het bovenste boek.

Om het controleren van de boeken wat sneller te laten verlopen kun je thuis al een aantal zaken voorbereiden.

Thuis voorbereiden

• Leg de boeken in de juiste volgorde van de lijst. Controleer of alle boeken aanwezig zijn; Houd de volgorde van de lijst in de bijlage aan. Dus aardrijkskunde bovenaan en wiskunde onderaan.
  • Voor in het boek staat een stempel. Controleer van elk boek of je naam en klas daarin staan;
  • Haal potloodstrepen weg, repareer scheuren, verstevig de rug van het boek, haal ezelsoren weg, verwijder brieven;
  • Verwijder al het kaftpapier.

Ontbrekende boeken

Indien er een boek ontbreekt dan dien je deze te vergoeden. Je krijgt hiervoor een factuur toegestuurd, tenzij het boek alsnog ingeleverd wordt. Dat kan nog tot en met vrijdag 8 juli 2022.

Boeken inleveren

De boeken moeten na de controle ingeleverd worden in onderstaande ruimtes.

Lokaal

SL_1.07